Компанія Ford оформила патент на систему, яка зчитує рекламу з вуличних білбордів і показує її у вигляді спливаючих банерів на дисплеях всередині автомобіля. Потім водієві надійде пропозиція змінити маршрут, щоб дізнатися більше про товар або навіть купити його через інтернет. Як виявилося, заявка на патент була подана ще в 2016 році, але тільки зараз набула розголосу.
Представник «Форда» в Австралії відзначив, що компанія постійно оформляє патенти на нові винаходи, і далеко не всі з них доходять до реалізації. Проте, він не виключив саму появу цієї технології в майбутньому.
Доктор Стівен Мост, доцент кафедри психології Університету Нового Південного Уельсу, попередив, що технологія негативно позначиться на безпеці дорожнього рух. Він нагадав, що людина сприймає одночасно дуже мало джерел інформації, тому навіть реклама на вулиці може відволікати від керування автомобілем. А всередині машини від реклами буде ще важче «ухилятися». І це може призвести до того, що водій не помітить дорожній знак … Або інший автомобіль … Або пішохода …
Останнім бар’єром на шляху до реалізації цієї технології до реалізації, ймовірно, повинні стати законодавці.