Кількість користувачів, які відвідали Тиждень моди у метавсесвіті (MVFW) на платформі Decentraland, скоротилася на 76% у 2023 році у порівнянні з 2022 роком. За даними The Block, цьогоріч протягом 4 днів на захід "завітали" 26 000 людей.
Як передає видання, на платформі одночасно було понад 1000 відвідувачів для того, щоб подивитися шоу. Водночас у 2022 році за першим у світі MVFW спостерігали 108 000 "унікальних глядачів".
"Попри те, що кількість користувачів впала, нам вдалося залучити до метавсесвіту десятки нових юзерів. Це всього другий Тиждень моди, що проводився у віртуальному світі, тож ми сподіваємося нам вдалося вдосконалити захід, враховуючи минулорічний досвід", — наголосила голова заходу Джіованна Грасіозі Касіміро.
Тиждень моди у метавсесвіті тривав з 28 по 31 березня. На віртуальному подіумі демонстрували колекції такі бренди як Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, adidas, DKNY, COACH та дизайнери спільноти Decentraland.
Згідно з DappRadar, обсяг торгів у Decentraland під час MVFW суттєво скоротився у порівнянні з іншими днями. У перший день заходу 28 березня обсяг торгів дорівнював $2760, 29 березня був найнижчий показник за цією метрикою — $1430. 30 та 31 березня обсяг торгів сягав $2440 та $1780 відповідно.