Як вигідно подати інформацію про свою компанію?
Проведенням маркетингових досліджень на виставці займаються всі компанії - для цього достатньо оцінити демонстраційну продукцію та буклети на сусідніх стендах, встановлених конкурентами. Отримати необхідну інформацію можна, зображуючи із себе потенційного покупця - зробити це досить складно, оскільки відвідувачі стенду завжди обмінюються візитками з стендистами.
Не маючи такого аксесуара ділової людини, важко буде вдавати з себе представника будь-якої фірми. Більш того, В2В ринок відрізняється невеликою кількістю покупців і продавців, а тому нові гравці на цьому ринку з'являються досить рідко.
Набагато простіше і ефективніше отримати інформацію про продукцію та новинки конкурентів, надавши свої реальні дані. Інформація, представлена на листівках, не є комерційною таємницею, а тому стендисти без сумнівів поділяться всією необхідною інформацією, особливо якщо надати дані про свою компанію.
Обмін візитками з конкурентами може привести до співпраці, оскільки часто компанії, що виконують великі проекти, користуються можливостями бенчмаркінгу і розподіляють деякі операції по іншим виконавцям. Причиною цього може бути як відсутність необхідного обладнання, так і повне завантаження виробничих потужностей.
В цьому плані відвідування стендів конкурентів може бути дуже плідним заняттям. Звичайно, приділяти увагу конкурентам в перші кілька днів виставки недоцільно, оскільки в цей час потік цільової аудиторії на стенд максимальний, але до кінця періоду роботи виставки, коли відвідувачів на стенді практично немає, можна витратити час на обмін інформацією з компаніями, які випускають аналогічну продукцію.
Ця рада більше підходить тим компаніям, які не перебувають в числі лідерів ринку, але саме такі невеликі виробники найчастіше задіюються великими компаніями при реалізації великих проектів.
«Happy Vacations» - організатор найбільших в Росії, СНД і Східній Європі міжнародних виставок. За свою майже 60-річну історію компанія провела понад 6 тис. Виставкові форуми надають можливість для зустрічей лідерів виробництва, торгівлі та науки більш ніж з 100 країн світу.